Pagina's

donderdag 25 februari 2010

27 en 28 maart open ateliers Amsterdam Oost



In het weekend van 27 en 28 maart was mijn atelier aan de Blasiusstraat 20 in Amsterdam te bezoeken in het kader van Open ateliers Oost.
Er was oud en nieuw werk maar ook werk in uitvoering te zien. Bovendien te gast Paula Huizenga met een serie varen in rubber die samen gepresenteerd werden met mijn zwarte smokefired vazen. Althans, dat was de bedoeling. gedurende de tweedagen openatelier hebben we samen actief gezocht naar allerlei mooie matches van haar en mijn werk, en dat dat er vele waren blijkt uit bijgaande foto's. Bovendien leidde het installeren van mijn werk voor het openatelier er toe alles weer eens uit de kast te halen waarbij ook weer nieuwe combinatie in mijn eigen werk onstonden. Een gehangene uit 2000 bleek een verrassende combinatie te vormen met een van de gehangen jurken uit de pietaserie. Die moest daarom nog wel even van kleur veranderen. Gecombineerd met een van de laatstestukken uit de serie jurken uit 2009.
De foto hierboven: een atelierinstallatie van jurken 2008/2009 met tekeningen en ander werk uit eerdere periodes








rose jurk en rakuvaas met zwart rubberenvaas van Paula Huizenga







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.